Nejčastější dotazy

Za jak dlouho budu mít balíček doma?

Po zadání a zaslání Vaší objednávky, Vám maximálně do druhého dne zašleme náhled obrazu ke schválení. Po Vašem odsouhlasení a obdržení platby na náš účet obvykle expedujeme balíček do 3 pracovních dní. Celkově trvá proces zpracování objednávky a doručení balíčku obvykle 5dní. Dále cesta záleží na zvoleném dopravci.

Jde to i rychleji, pokud si zvolíte expresní doručení (s objednáním do 16hod.), pak Vám balíček odešleme hned na druhý pracovní den.

Jaké nabízíte možnosti dopravy a platby?

Zvolit si můžete dopravu Zásilkovnou nebo službou PPL. Obě společnosti nabízejí jak doručení na adresu, tak na jejich výdejní místa či do boxů. 

Způsoby platby máme dva, a to platbu přes platební bránu nebo platbu převodem. U platby převodem vždy požadujeme platbu před odesláním hotové objednávky.

Nenabízíme možnost objednávky na dobírku. Jedná se o individuální zakázkovou výrobu jenom pro Vás a v případě nevyzvednutí zakázky bychom byli nuceni produkt vyhodit.

 Mohu si nechat vyrobit obraz i s jiným zvířetem, než je pejsek a kočka?

Ano, u nás máte možnost nechat si vyrobit obraz i s jiným zvířetem než pouze s pejskem kočičkou. Nabízíme širokou škálu možností, včetně zvířat jako had, králík, kůň a mnoho dalších. Stačí jen při vyplňování informací o Vašem mazlíčkovi vybrat možnost 'Jiné' v kolonce 'Druh zvířete' a poté nám v kolonce doplňující informace uveďte konkrétní druh zvířete.  

Chtěl/a bych jinou velikost obrazu než máte v nabídce, je to možné?

Ano. Pokud si přejete jinou velikost obrazu, spojte se s námi přes náš email info@laskavobraze.cz a domluvíme se na individuální objednávce.

 Je možné vidět obraz před jeho tisknutím?

Ano, vždy po uskutečnění objednávky, Vám zašleme na Vaši emailovou adresu náhled obrazu, abyste měli možnost zkontrolovat údaje a schválit návrh obrazu před tiskem. Chceme tím zajistit Vaši maximální spokojenost.  

Chci zboží vrátit a vrátit peníze

Vzhledem k tomu, že je vše dělané na zakázku a vše vyrábíme až po Vašem schválení, není možné vrátit zaplacenou částku. Jedná se o produkt dělaný na zakázku, u kterého není možné zboží vracet. Samozřejmě pokud by se jednalo o reklamaci z důvodu špatně dodaného zboží naší chybou (např. jiná velikost obrazu než byla v objednávce), vztahuje se na reklamaci klasická 14denní lhůta dle zákona.

Objednávka mi přišla v poškozeném obalu

V případě, že při přebírání objednávky zjistíte, že je zásilka poškozená, prosíme, abyste zásilku nepřebírali. V případě poškození dopravcem je pro nás mnohem jednodušší zásilku reklamovat, pokud jí vůbec nepřeberete. V případě, že poškození zjistíte až po rozbalení, dejte nám vědět a my situaci vyřešíme.

 

 

 

 

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.